|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karlijn
|
Geplaatst op 15-04-2006, 17:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als je bang bent om te slapen. Niet wetend waar de nacht je zal brengen. Dat je zo moe...... maar door blijft gapen Zeker wetend dat deze nacht...Je niet de juiste rust zal schenken.
Omdat je bang bent voor wat daar gaat komen. Op momenten dat je niet weet...... wat je beleeft. Maar bij het wakker worden uit je dromen. Een onrustig gevoel dat vanbinnen..... in je leeft.
Te bang zijn voor het slapen. Het tweede leven dat plaats vind in de nacht. Vandaar dat je s ávond maar door blijft gapen. De dromen hebben jou... in hun macht.
Maar als je probeerd te beseffen. Dat wat je droomt een reflectie is..... van het leven dat je leeft. Probeer dan goed te relatieveren. Dat het je eigen ik is..... die je deze nacht merries geeft.
Als je te vaak dingen in je leven hebt onder drukt. Dan zullen ze je s’nachts komen plagen... Dan ga je letterlijk onder je dromen gebukt... En zal je ze alsnog....maar dan onder vermoeidheid moeten dragen

Dit bericht is gewijzigd op 15-04 19:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nous
|
Geplaatst op 16-04-2006, 14:14 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
jij bent mijn droom
ik mis je woorden die je sprak altijd eerlijk en oprecht zodat het mij brak niemand die mij ook de waarheid heeft gezegt
jij bent mijn droom samen met mijn toekomst aan de andere kant van de wereld niemand die ons kent daar
mijn droom, dat ben jij in het echt en in het schijn een droom, dat zijn wij en die droom is ooohh zoo fijn!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
zonder fouten te maken in het leven kan een mens ook niet leren! |
|
|
|
|
|