|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lisette
|
Geplaatst op 04-04-2006, 11:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ben ik het ook mee eens, daarom poste ik t ook  mja.. met ieder geloof is er wel een verschil,, en ik vind dat iedereen daar voor uit mag komen.. en er zijn nog zoveel meer verschillen qua geloven, bij katholieken zijn de kerken meestal meer "uitgedost"met versieringen dan de protestanten.. en dat soort dingen.. de katholieken hebben bijv. ook de paus.. (vind ik trouwens heel slim van die andere geloven om er geen te hebben, want naar mijn mening slaat dat nergens op.. een paus.. ze doen net alsof het god zelf is.. mijn mening...btw.. niet zeuren dat ik dat niet mag zeggen dus)
xxxx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
i'm not stupid, i'm not blind.. just not gonna waste my time!! |
|
|
|
|
Klikowitsch
|
Geplaatst op 11-04-2006, 19:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-04-2006, 11:54 lisette schreef:
[...]
ben ik het ook mee eens, daarom poste ik t ook  mja.. met ieder geloof is er wel een verschil,, en ik vind dat iedereen daar voor uit mag komen.. en er zijn nog zoveel meer verschillen qua geloven, bij katholieken zijn de kerken meestal meer "uitgedost"met versieringen dan de protestanten.. en dat soort dingen.. de katholieken hebben bijv. ook de paus.. (vind ik trouwens heel slim van die andere geloven om er geen te hebben, want naar mijn mening slaat dat nergens op.. een paus.. ze doen net alsof het god zelf is.. mijn mening...btw.. niet zeuren dat ik dat niet mag zeggen dus)
xxxx
|
hahah, ik zal niet zeuern dat je je mening niet mag geven hoor. maar ik ben ook katholiek, en hang de paus absoluut niet aan! officieel gezien zijn het ook geen pauzen meer. : de wijdingen waardoor je paus wordt (aanstelling hoe je het wilt noemen) zijn veranderd, waardoor ze niet meer geldig zijn. dat is hetzelfde met de bisschopswijdingen. ze hebben een essentieel onderdeel van de wijding veranderd, waarood het niet meer geldig is. maar de bisschoppen wijden de priesters enz.. dus degenen die zij wijden, zijn ook niet geldig, omdat ze die bevoegdheid eigenlijk niet hebben gehad! ingewikkeld, maar waar!
kusje, x angel
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
[i]Kijkend naar Elena, en Feline onze kleine, Hou ik van je en weet; jij bent de mijne..[/i] |
|