|
mich
|
Geplaatst op 21-06-2010, 15:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik voel me een beetje vreemd ik voel me een beetje verward ik weet niet wat het is maar alle prikkels worden gestart
en het vervelende is... als dit mij nou gebeurd dan lijkt het net alsof er een vlinder in mijn buik rondscheurt
met een tractor of een vliegtuig met een race wagen of een boot ik weet niet precies waar ie mee bezig is maar het is in ieder geval groot
maar ik heb het ervoor over voor diegeen door wie dit komt want als ik bijvoorbeeld teveel praat houd hij verstandig ze mond
en als ik weer sta te huilen over mijn lichaam rond en vet dan ga je alleen maar naast me staan met een buik op zwanger gezet
en als je in de stad bent winkel in en winkel uit dan zal jij niet zeuren zovaak trek ik mijn kleren uit
en als ik wil te stappen dan ga je lekker mee dan zuip ik je onder tafel maar je doet met alles mee
en als ik zit te giegelen met vriendinnen op de bank dan laat je ons verstandig met rust en geef je ons onze drank
en als ik weer niet kiezen kan tussen al die vele kleren dan geef je mij een vuilniszak zo dat zal me leren
want wat er ook met mij is je vind me altijd mooi je wilt me altijd aanraken en dat ik me in het diepe gooi
maar als ik jou zie lopen met een ander hand in hand dan gaat er toch stiekem door mijn hoofd hou dit alles nou wel stand
Dit bericht is gewijzigd op 21-06 15:04.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
i say goodbye to the world i thought i lived in |
|
|
|
|
|
|