|
Daantjefox
|
Geplaatst op 08-03-2010, 17:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ah, de logistiek. de frustraties van de regels de balts de spelletjes van het dom gedrag. instinct kan je het noemen beproeven, want de meeste mensen doen het. al ik heb ik er nooit wat mee gedaan, turven, tekenen, transpireren. Want werken wordt verwacht, het gaat niet zoals verwacht. al zei niemand, dat het makkelijk was. alleen achteraf, want je zou maar liegen, het fout hebben. doe maar niets. dan komt het goed, en hoef je later ook geen verwachtingen te halen en geen doelen te halen, mij niet op te halen. je zou maar denken aan logistiek, de moeite die we maken. want we moeten niet iets moeten, hé jongen?
of
ah, de logistiek. de frustraties van de regels en de balts zoals de spelletjes van het dom gedrag. tactiek! instinct! totalitair gebrabbel kan je het noemen beproeven, want de meeste mensen doen het. hoewel en zowel ik dat niet wil zijn, ik heb er nooit wat mee gedaan toch het turven, tekenen, transpireren. verwerken van die kracht dát, wordt verwacht. en zei niemand, dat het makkelijk was. ben ik te snel, een verkeerde pas mijn ongeremdheid en het zijn van mijn beestachtigheid is vrijheid. weid de wijde wereld in, de jungle in, de geboorteplaats van ooit ooit vroeger, zonder logistiek want, doe maar niets dan komt het goed dan hoeft er niets dan hoef ik niet dan heb je geen verplichtingen geen doelen geen moeite die we maken die we moeten
wij moeten niets, hé jongen?
Dit bericht is gewijzigd op 10-03 15:04.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"underdogs with good intentions" |
|
|
|
|
|
|