Rainbow Geplaatst op 26-02-2010, 00:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik dacht, ik weet eigenlijk helemaal niet wie er achter dat computerscherm zit! En met deze nieuwe huiskamer vind ik zo'n voorstelrondje wel gepast!

Kopieer dit lijstje en vul het in, als je velden open wil laten laat ik je daar natuurlijk helemaal vrij in ^-^

Echte naam:
Leeftijd:
Muziekstijl:
Beschrijf jezelf in een paar zinnen:
Idool:
Kan niet zo goed tegen:
Vindt het volgende fantastisch (hobbies, noem het maar op) :

WOOOW ik dacht, oke, ik ga een lijstje maken.
Maar het is enorm geworden.
Omg. Help. Nouja, veel plezier met lezen XD

Echte naam:
Maria.

Leeftijd:
17.

Muziekstijl:
Van aaaalles en nogwat! Maar ik prefereer toch wel,
- Nick Drake
- Kings of Convenience
- Simon & Garfunkel
- Paul Simon (you can call me all tuduuduu )
- Radiohead

- Ontzettend slordig
- Van-creativiteit-houdend, maar niet zoveel als ik ervan zou wíllen houden
- Lui
- Vrolijk
- Perfectionistisch

Idool:
Heel veel muzikanten, zoals Nick Drake of Jeff Buckley. Zij kunnen mooie dingen maken, zij inspireren. Dat is toch wel iets dat ik ook ooit nog eens zou willen kunnen.

Kan niet zo goed tegen:
Nou ik ben een beetje allergisch voor het 'grijze volkje'. Ik weet niet waarom, maar als je nergens in uitblinkt en nergens duidelijk over denkt of iets duidelijk wil in je leven... dan ga ik me altijd een beetje irriteren.
Gimme arrogance, gimme anitas, gimme sjonnies, and I'll have a blast laughing at them or with them for that matter, maar grijze muisjes vind ik sneu en kan ik niet goed tegen.

- schilderen, striptekenen, mangatekenen, realistisch tekenen, natekenen, met aquarel, met pastel, oliepastel, met je handen schilderen, met olieverf, schetsen, etc, etc.
- pianospelen en piano luisteren, met mensen muziek maken, gitaarspelen, mmmmhh.. niets fijners dan achter de piano kruipen en heerlijk een stuk uitvogelen, oplossen en jezelf laten verdrinken in de logica van de muziek. (ja ik zie piano een beetje als een structuurvorm, een ongespeeld stuk is voor mij een onopgeloste wiskundesom in mijn schrift waar ik me nog over moet buigen).
- wiskunde vind ik wel tof dus, heerlijk logisch
- films kijken, films maken, films films films films in ALLE soorten en maten. Fan-tas-tisch.
- schrijven, lezen
- achter mijn computertje heerlijk met iets lekkers en een kopje thee wegdromen in de fantastische creaties op deviantart.
- anime kijken (dit weet niemand in mijn echte leven, maar ik vind het heel tof om te doen! Vooral Junjou romantica, mwhihi, fantastische anime.)
- gezellig in een cafeetje duiken met mijn vriendinnen
- uitgaan!
- lachen, gieren, brullen en met volle teugen van mijn leventje genieten!

Dit bericht is gewijzigd op 26-02 00:03.

meld dit bericht aan een moderator

In my house of plastic cups 
Ansjovis Geplaatst op 26-02-2010, 11:10 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

Leuk idee!  Ik wilde zoiets in je profiel maken, maar dat kon niet,
maar dit is dus ook een oplossing

Een boekenkast zonder boeken is als een lichaam zonder ziel 
Rainbow Geplaatst op 26-02-2010, 12:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou, ik zou zeggen, vul ook even in Hihi, ik ben wel nieuwsgierig ^^

Ansjovis Geplaatst op 26-02-2010, 15:10 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

Echte naam: Angela
Leeftijd: bijna 16!!  
Muziekstijl: soul, pop, country, soms rock
Ik haat rap en techno muziek, dat je het maar even weet :p

Ik kan erg kritisch en pessimistisch zijn, ben gedreven in wat poëzie betreft,
eehms, ben heel erg sarcastisch, heb een hekel aan meiden die alleen maar acher elkaar aanlopen, geen mening hebben en meestal uggs en bondkragen dragen :p

Idool:  Jamie Scott ( Engelse zanger) James Morrison, Gavin DeGraw
Zolang het maar een man is met een ietwat schorre/mooie/ gevoelige stem of met een gitaar, doet het altijd goed bij mij. En wat niet mag ontbreken, de dichter Leonard Nolens uit België. Zijn stijl is zo mooi!

Kan niet zo goed tegen: Nja, dus die ene meiden waar ik het net over had.
( volgens mij heeft iedereen hier daar wel iets tegen:p) En mensen die
te enthousiast zijn en daarbij arrogant en je niet de kans geven om ook maar iets te zeggen.

Vindt het volgende fantastisch (hobbies, noem het maar op) :  Dichten natuurlijk,
kijken naar mijn lieve poolbeer (vriendje) , eehms, ouwenelen over dichtwerkjes van anderen en daarbij natuurlijk mensen een beetje afzeiken, wandelen door een
mooi bos of natuur vind ik ook wel tof. En zitten in mijn favo café in Haarlem met een kop koffie is ook niet verkeerd.

Dit bericht is gewijzigd op 26-02 15:17.

Rainbow Geplaatst op 26-02-2010, 23:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tsjee! Bijna 16, ik dacht veel ouder op de een of andere manier xD

Nymphetamina Geplaatst op 27-02-2010, 01:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Pff, ik dacht, dat wordt even een kort lijstje. Had het blijkbaar mis. (Niet dat ik zo onwijs interessant ben ofzo).

Echte naam:
Lorijn! (Ik houd van mijn naam, eigenlijk, dus ik vind dat het een uitroepteken verdient).
Leeftijd:
Momenteel 16 jaar, 3 maanden en 24 dagen… min een paar uur, geloof ik.
Muziekstijl:
Het hangt heel erg vanaf in welke stemming ik ben. Ik kan eigenlijk bijna alles wel waarderen, behalve rap. Wat volgt is een lijstje van bands/artiesten die ik fantastisch vind, zonder vaste volgorde (dat had ik vroeger wel altijd, vast volgordes maar ik vind dat het niet zoveel meer uit maakt).
-   Placebo.
-   Emilie Autumn.
-   Amanda Palmer / The Dresden Dolls.
-   Conor Oberst / Bright Eyes / Monsters of Folk.
-   Rammstein.
-   HIM.
-   The National.
-   Meat Loaf.
-   Nirvana.
-   Porcupine Tree.
-   Seether.
Eigenzinnig, betweterig, ik heb de neiging om alles als grap te zien juist als het serieus is.
Ik ben niet erg leuk als ik serieus ben misschien, dat het daar mee te maken heeft.
Best wel bang voor van alles maar laat het nooit zien.
Extreem kritisch, zowel op anderen als op mijzelf.
Best wel ontzettend irritant als het op spelling en grammatica gaat, onverbetelijke verbeteraar.
Idool:
Brian Molko, denk ik. Maar dat zou ik misschien alleen zeggen omdat ie onwijs sexy is, goed kan zingen, ongeveer net zo lang is als ik ben en gewoon helemaal fantastisch. Voor de rest, ik weet het niet echt. Er zijn best wel vaak momenten dat ik over iemand nadenk en wou dat ik bepaalde dingen ook zo kon / kan doen.
Kan niet zo goed tegen:
-   Serieuze mensen.
-   Slecht eten.
-   Mijn eigen moodswings (want die heb ik, geloof me).
-   Mensen die niet voor zichzelf denken.
-   Kleine kinderen (met de uitzondering van mijn nichtje).
-   Schrijven, schrijven, schrijven. Of dan eigenlijk typen, want ik kan niet zonder computer / laptop.
-   Tekenen / schilderen enzo. Ik heb ook een eigen webcomic! (Ego-stroking, yes).
-   Muziek spelen, eigenlijk speel ik dwarsfluit maar ik ben mezelf momenteel piano aan het leren. (Meeste dat ik nu op de piano kan spelen is James Blunt, so bear with me).
-   Ik vind het Internet op zich gewoon fantastisch. Alles, naja, BIJNA alles is gewoon… bijna magisch. (Ik ben zo’n enorme geek!)

The poets are just kids who never made it, who never had it at all 
nous Geplaatst op 27-02-2010, 21:46 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Echte naam:
Anouska

Leeftijd:
19, bijna 20

Muziekstijl:
Hardcore, hardstyle

drukke student! gek op leren, haat aan werken! en dit is mijn jubileum jaar hier

Idool:
Adrianus Petrus Cornelis Maria

Kan niet zo goed tegen:
te veel dingen niet!

de ultime student uithange!

zonder fouten te maken in het leven kan een mens ook niet leren! 
Ansjovis Geplaatst op 28-02-2010, 15:42 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

haha, hardcore nousje? dat wist ik niet,
ja je zit hier al lang! houden zo  :p

prutsieke01 Geplaatst op 04-03-2010, 13:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Echte naam: Laat ik toch lekker open, Mwahaha (ach sommigen weten toch al hoe ik heet)

Leeftijd: 18

Muziekstijl: Vanalles: van jazz tot kleinkunst tot pop tot elektro (ja echt! Royksopp vind ik heerlijk) Zelfs techno ka ik af en toe smaken. Maar enkel gepersonaliseerde techno ^^. Wat vind ik niet leuk: Lady Gaga en dergelijke "kijk eens hoe ik opval-trutjes". Het blijft om de muziek gaan!! Niet om hoe naakt je op een podium durft staan!

IK ben best verlegen. Eerder introvert bij mensen die ik niet ken (hoewel dat varieert). Kan heerlijk spontaan gek doen met mensen die ik wél goed ken ( à la: KIJK EENS! en vervolgens ofte een trap afduiken met een slaapzak aan, ofte paaldansen rond een verkeerslicht (dit gebeurt zelden!), ofte dieren imiteren in het openbaar ofte plots verstoppertje spelen, noem maar op) Ik hou van droge moppen en niet sociaal aanvaardde humor. Ook wel van wél sociaal aanvaarde humor, gelukkig.
Ik heb heel vaak nood aan bevestiging en ga mezelf vaak lager plaatsen dan een ander. Ik ben perfectionistisch en vaak onzeker of wat ik doe wel goed genoeg is.
Ik kan zeer enthousiast zijn, op het irritante af, tot ik geconfronteerd wordt met mensen die schijnbaar in alles beter zijn dan ik.

Idool: Cliniclowns! Heb ik stiekem toch altijd willen worden. Ik hou ervan mensen aan het lachen te brengen al moet ik daarvoor zo'n stunt uithalen dat ik een ledemaat breek.

Kan niet zo goed tegen:
Mensen die zichzelf geweldig vinden. Niet zo goed tegen kunnen is een understatement. Ik word er echt chagrijnig van. Zeker wanneer ik die personen niet wonderbaarlijker vind dan de gemiddelde medemens.

*Ik speel toneel en vind dat heerlijk om doen. Ik haat het om aangegaapt te worden, maar als ik niet zie hoe mensen me aangapen vind ik het echt heerlijk om me volledig te geven.
*Wakker worden naast m'n vriend. Het is zóóó cliché, maar ik vind het zo heerlijk
*Zon en een leeg park met een interessant boek op je schoot. Op zo'n moment kan ik zelfs genieten van studeren. Ja echt!
*Schrijven, tekenen
*eten (ik kan heel erg genieten van lekker eten! Ik ben nog niet dik momenteel, en hoop dat ik van snoepen ook nooit de gevolgen moet dragen)
*mensen blij maken
*luieren met vrienden
*foute, vieze moppen vertellen/ aanhoren
* muziek maken met vrienden (niet al te high tech zien hoor, zij speelt gitaar en ik zing en zelfs af en toe niet vals)
*koken

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 13:47.

I've put the s and y with ill _Remember copyright!_ 
Ansjovis Geplaatst op 04-03-2010, 16:36 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

Over Lady Gaga, soms vind ik het wel grappig, dat ze zo over
straat durft, maar ik vind dat het  nu te overdreven wordt en dat
ze de muziek tekort doet. Niet dat ik van haar muziek hou..

Toneelspelen!!     Gelukkig hebben wij een drama klas,
2 uur per week, heerlijk.

Daantjefox Geplaatst op 04-03-2010, 16:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik geloof dat ik mij jou wel ongeveer zo heb voorgesteld
Vooral met die humor, dat komt ook wel een beetje terug in wat je schrijft. (vind ik )

"underdogs with good intentions" 
Daantjefox Geplaatst op 04-03-2010, 16:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2010, 16:36 Ansjovis schreef:

Toneelspelen!!     Gelukkig hebben wij een drama klas,
2 uur per week, heerlijk.

Nee! Verschrikkelijk! Echt, ik bewonder je, maar ikzelf heb nachtmerries, stress en huilbuien gehad omdat ik 1 uur drama in de week had op school!!

"underdogs with good intentions" 
Rainbow Geplaatst op 04-03-2010, 17:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Haha, pruts!! Je karakterbeschrijving zou de mijne kunnen zijn vooral de laatste zinnen, dat bevestiging zoeken, en dan jezelf lager gaan plaatsen. En ook dat chagrijnig worden van als mensen beter zijn dan jij... i hate it, but can't seem to lose the damned character trait!

Ansjovis Geplaatst op 04-03-2010, 18:55 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2010, 17:57 Rainbow schreef:
. En ook dat chagrijnig worden van als mensen beter zijn dan jij... i hate it, but can't seem to lose the damned character trait!

hehe, vele mensen hebben dat wel denk ik, ik ook wel denk :p

prutsieke01 Geplaatst op 04-03-2010, 21:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

O en ik ben ook vreselijk koppig en competitief!

Daantje, ik denk dat het positief is als je me had voorgesteld zoals ik ben.
Thumbs up voor je mensinschatting! En ik denk dat je toneelspelen op school niet leuk vindt omdat je je misschien niet helemaal kan "losgehen".. Omdat het voor school is, omdat je de mensen voor wie je speelt niet aardig vindt, omdat je hen ziet zitten..
Ik heb in m'n toneel nu een monoloog van 7 bladzijden en moest hem eens voordragen
voor m'n medespelers in een lokaal zonder spot.
Vreselijk gewoon, ik schaamde me dood. Tot ik eenmaal op dreef was..

Rainbow,
Het gaat niet om als mensen beter zijn dan jij, (zo zullen er altijd zijn) het gaat om mensen die dénken dat ze beter zijn. Is toch een redelijk nuance verschil.
Ik denk inderdaad wel dat wij wat op elkaar lijken. Vandaar ook dat ik met jou dat verhaal wil schrijven. Omdat we niet alleen op elkaar lijken qua karakter maar ook wat wat betreft schrijfstijl..

I've put the s and y with ill _Remember copyright!_ 
Ansjovis Geplaatst op 18-03-2010, 17:26 Reageer
user icon
global moderator
Verstuur privé bericht

Ah, nog iemand die wat leuks over zichzelf te vertellen heeft?