|
|
|
Mirjam
|
Geplaatst op 25-11-2009, 18:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zonnestralen openen de weg de weg naar jouw hart zo lang verborgen gebleven achter de donkere bomen in je gedachten
Velen hebben ernaar gezocht maar alleen jij jij bent de eerste die mocht vinden nederig buig ik mijn hoofd vanaf dit moment ben ik van jou
samen staan we sterk samen kunnen we verder levend van het gras, de bladeren helder water om te drinken maar de donkere bomen zijn omgekapt
Dit bericht is gewijzigd op 25-11 18:45.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Dark Clouds They Rain Down But They Can't Kill The Sun Inside..' Papa Roach (L) |
|
|
mariekeee
|
Geplaatst op 25-11-2009, 21:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mijn fantasie reikt tot de horizon en verder, Wanneer ik kijk in jou heldere ogen De eenhoornen rennen in het water spetteren op de oever Als ik je zachte stem hoor praten De zon en de regen samen, verschijnen regenbogen Als jij me gaat verlaten
Mijn fantasie loopt voor eeuwig Voort als rennende eenhoornen De bladeren blijven vallen, als je me aanraakt Onze liefde stopt niet met bloeien, door je magische handen En brengt mij, in de meest fantastische fantasie landen.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 26-11 18:44.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Just gonna stand there, and watch me burn, that's all right because I like the way it hurts |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|