|
|
|
corrason
|
Geplaatst op 08-09-2008, 15:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Stilte na gestolen momenten ©
Even zou ik willen nu, dat de tijd stil blijft staan tijdens de gestolen momenten op de weg die wij gaan.
Heftig verlangen je meer te kunnen geven meer voor je te mogen zijn dan de verpozing voor even
Even zou ik willen dat jij ook opging in mij tijdens die momenten immers maak jij me vrolijk en blij
Gulzig verlangen om op te gaan in het geluk om de vreugde terug te vinden in gevoelens die ik pluk
Even zou ik willen dat jij echt van mij houdt want na die gestolen momenten rest me stilte en krijg ik het koud.
Wordt het morgen beter als ik me richt op het ´echt er in geloven´ dat juist in die gestolen momenten de echte liefde open ligt?
Even zou ik willen nu dat dit een waarheid zou zijn want oh… die gestolen momenten, hoe kort ook, zijn heftig en fijn.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Sprakeloos droom ik de woorden die ik aan jou toedicht. |
|
|
Ansjovis
|
Geplaatst op 11-09-2008, 19:47 |
Reageer
|
global moderator
Verstuur privé bericht
|
Stille plek van gesloten ogen
Ik zocht naar stille plekken Verscholen tussen het riet Maar een boom fluisterde mij toe: ‘Die vind je niet, die vind je niet’
Ik liet me door het water leiden Geen stem kon mij bereiken Ogen deed ik dicht Liet mijn voeten aan de stenen slijken
Het bloed was stil Kon het de mond niet snoeren Verlangend naar een zachte rust Terwijl gesloten ogen zaten te loeren Naar de adem die ik blies
|
|
|
|
Een boekenkast zonder boeken is als een lichaam zonder ziel |
|
|
little_dead
|
Geplaatst op 19-09-2008, 23:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voordat ik begin: Ans en Corra, hele mooie gedichten!
De stilte om ons heen..
Liggend in het gras, Ik kijkend naar jou, Hoe je geniet, Van de stilte.
De stilte om ons heen.
Samen genietend, Van elkaar, Het geruis van de bomen, Soms het gezang van vogels, Maar toch,
De stilte om ons heen.
Niemand, Die ons iets verbied, Net twee vogels, Met uigeslagen vleugels, Klaar om op te stijgen. Weg uit de lawaaierige wereld, Op terug naar,
De stilte om ons heen.
Dit bericht is gewijzigd op 19-09 23:57.
|
|
|
|
When I tought I had everything, I lost you. |
|
|
|
|
|
|
xtourniquet
|
Geplaatst op 22-09-2008, 20:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik volg de stemmen in mn hoofd. Ze leiden me naar de plek in jou hart. Een plek diep weg geduwt, ver weg. Ergens in een bos waar geen vogels fluiten, Geen bladeren het geluid maken dat Een zacht, klein briesje wind je gedag komt zeggen. Een donkere, zwarte inktvlek waar geen zon Het natte gras, de zachte bodem ooit Zachtjes aan zal raken. Waar het mos de grote Wilgen en naaldbomen bedekt. En nog steeds Volg ik de stemmen in mijn hoofd, als een Hond die de broodkruimels van Hans en Grietje Blijft volgen tot ze het snoephuisje hebben bereikt.
|
|
|
|
Oni-san kochira te no naru hou e. |
|
|
Aniekj
|
Geplaatst op 23-09-2008, 22:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waar is de stilte? Als je verleden je steeds overschaduwd? Waar is de stilte? Als de achtervolging sneller is dan de weg naar de toekomst?
Ik verlang naar stilte, naar echtheid, naar geluk in mezelf. maar de achtervolging en de pijn het blijft stromen.. me hoofd word weer vol en de stemmen vullen zich aan. waar vind ik de stilte..
als ik niet los kan komen van mezelf ?
Dit bericht is gewijzigd op 23-09 22:05.
|
|
|
|
Want to know the truth, instead of wondering why, I want to know the answers, and no more lies.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lostgirl
|
Geplaatst op 18-01-2010, 15:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
stilte is iets wat je bekruipt, wat je stil maakt waardoor het nog stiller word. stilte geeft je ontspanning, rust, gaafheid en pracht. stilte geeft je de mogelijkheid na te denken, gevoelens te voelen, problemen te vinden oplossingen te zoeken. je bouwt op stilte, aan stilte vertrouw je je geheimen toe. want stilte zwijgt, het zwijgt als een graf.
eigenlijk stond ie al op de site onder voerig (wel door ij geschreven hoor) maar ik d8 nou hij is nu eenmaal over stilte laat ik hem er hier ook maar bij plaatsen.
|
|
|
|
I never tought about love.. untill I saw you |
|
|
|
|
|
|
mich
|
Geplaatst op 07-05-2010, 17:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wanneer je verdrinkt, wanneer je bevriesd, wanneer je het koud heb dan is er een lichtje in het donker, wat de oudere altijd vereren wanneer de winter dichter bij komt en de zomer voorbij gaat dan zal de wereld in stilte zinken en ik vind dat we het moeten proberen
we gaan ons leven leven in een sprookje waar het einde altijd goed is en nooit slecht laat ons een weg zien naar die andere wereld waar de zon nooit tegen de wolken vecht
en we vechten tegen de tranen en verliezen onze angst laat de wereld een tijdje in stilte leven de zon in ons hoofd en de wereld vol met ijs laat de stilte heersen voor heel even
iemand kwam en sloeg de deur dicht trok het sprookje weer de wereld in weg de stilte, weg rust we zijn weer bij het begin
|
|
|
|
i say goodbye to the world i thought i lived in |
|
|
hiphop_queen
|
Geplaatst op 23-05-2010, 22:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Stilte
Jouw ziel is vervolgen en ik vergeet langzaam het beeld van jouw gezicht Ik weet dat ik moet doorgaan dat de toekomst voor me ligt
Maar zo af en toe verdwaal ik in het verleden Lijkt een maand terug Al weer zo lang geleden
Ik zou je zo graag terug zien nog een laatste keer Maar de stilte is ingeslopen
Want jij bent er niet meer
Ter herinnering aan mijn opa. Mijn opa is 2 april, goede vrijdag, overleden. Ik moet nog vaak aan hem denken, hij was een lieve, trotse en geweldige opa, die ik nu enorm moet missen, ook al wist ik dat zijn dood er aan kwam
Dit bericht is gewijzigd op 23-05 22:08.
|
|
|
|
..Life will take you through hell, just to get you to heaven.. |
|