|
snoepie_gurl_
|
Geplaatst op 15-08-2005, 22:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Verdwaald in mijn donkere gedachten Opzoek geweest naar hoop Licht verschijnt daarachter Terwijl ik richting duisternis loop Voor me een zwart gapend gat Waar ik in vallen wil Even wil ik weg zijn van de aarde Even wil ik rust en is alles stil Het gevoel, de rust Ik wil er steeds vaker heen Elke keer moet ik er aan denken Die momenten, dan ben ik alleen
Verdwaald in mijn donkere gedachten Opzoek gegaan naar geluk Licht bleef verschijnen daar achter Maar mijn hart viel steeds stuk Ik sta voor een zwarte nis Niets om voor te schamen Al lopend besef ik dat het anders is Ik kan het beamen Ik wil me omdraaien Maar kan het niet Het zwarte gat Is het enige wat ik zie
Verdwaald in mijn donkere gedachten Voel ik het licht aankomen Bijna had ik het gedaan Van dit einde durfde ik alleen te dromen Nu ik terug ben besef ik goed Dat er mensen van me houden Ik ben blij dat ik het niet deed Er waren wel mensen die ik kon vertrouwen Ik voelde me verslagen en vol verdriet Maar ik ben ik terug ervan Ik ben blij dat ik het niet heb gedaan En ik weet dat jij het ook kan!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|