|
|
|
|
|
|
|
sweet_illy
|
Geplaatst op 21-06-2006, 17:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik weet hoe het is om verkracht te zijn..ik ben toen ik nog heel klein was (6t/m9) ook verkracht door mijn stiefvader..en toen ik 15 was weer door de beste vriend van mijn moeders nieuwe vriend..en nog sowieso elke week heb ik nog nachtmerries erover..en ben ik heel bang..ik heb al wel een vriend en een kleine op komst maar ben wel heel bang dat mijn kleintje het ook zal overkomen,ook al weet ik dat ie de beste vader zal krijgen die er maar is en die dat nooit zal doen,maar toch...de angst blijft wel...ik ben niet zo'n persoon die er makkelijk over praat,niet over mijn verleden maar ook niet over sex,en als ik zeg maar wat kwijt wil over mijn verleden of wat dan ook,dan schrijf ik een gedicht en dan voel ik me ook weer goed..niet perfect,maar in ieder geval een stukje beter dan daarvoor..misschien is dat ook een idee voor die vriendin van jou... groetjes en liefs
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
life is hard but it is what you make of it. and my intension is to keep fighting till my last breath!:) |
|
|
|
|
|
|
Klikowitsch
|
Geplaatst op 22-06-2006, 18:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heej Ruben,
nou, dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen die er wat aan zou doen, of er wat van zou zeggen...
ik werd op klaarlichte dag langs een drukke autoweg, op t fietspad, onder de tijd dat scholieren naar huis reden, mishandeld... en niemand die iets zei of me hielp... nou dan kun je van mij aannemen dat je je dan kanp machteloos en hulpeloos voelt!! al die mensen staan daar maar, of fietsen en lopen en rijden zo voorbij alsof je er niet staat, en alsof je niet in elkaar wordt geramd... alsof je lucht bent... der was één oud opaatje die wat zei... en weet je wat hij zei?.. : 'goed zo meiden, pak der maar es flink aan!' en dat zei hij dus tegen die mij mishandelden!! echt niet te geloven...  
maar als je later in de berm bewusteloos ligt ne de mishandelaars zijn weg, dan bellen ze ineens wel een ambulance na een kwartier!! 
echt, als ik zoiets zou zien, en echt niet alleen oimdat ik zelf 2x heb meegemaakt, maar dan zou ik toch echt er wat van zeggen of desnoods melidng bij de politie maken!! en ze laten komen!!... en met me verdedigingsachtergrond zou ik er als t niet te gevaarlijkk wa, nog tussenstappen ook...
zou t duidelijk zijn dat ik hier een afkeer van heb?...
kusje, xxxxxx angel
|
|
|
|
[i]Kijkend naar Elena, en Feline onze kleine, Hou ik van je en weet; jij bent de mijne..[/i] |
|
|
Ikzelf
|
Geplaatst op 22-06-2006, 22:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heeJ,,
het is echt ziek om zoiets te doen,, ik ben zelf ook verkr8 en kan me er nog zo kwaad om maken,, als ik die gast dan tegenkom is het ook niet best voor hem,,
en mams,, dat vind ik dus echt niet normaal,, op klaarlichte dag als er zoveel volk langskomt,, en niemand die wat doet,, kan ik echt niet tegen,, als ik zoiets zie,, zijn ze bij mij aan het verkeerde adres,, ik zou echt degene helpen die wort mishandeld,, hoe zoon hekel ik ook aan diegene heb!! vind het gewoon te ziek voor woorden!!
xjuhs lian,,
sterkte!!
|
|
|
|
Livin By The Day!! |
|
|
|
|
|
|
Hama
|
Geplaatst op 28-02-2007, 18:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
mijn zus is aangerand, en toen ze aangifte ging doen zei die agent: "met zo'n koppie, ik kan het me voorstellen." en verder hebben ze er niks aan gedaan. @$%(^_ !* politie! echt, het gebeurt gewoon veel te vaak, dan voel je je toch ook niet meer veilig als je al die verhalen hoort...en al die mensen die langslopen en niks doen, die zouden ze toch ook iets aan moeten doen'!
|
|
|
|
I am as constant as a northern star. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Von_dutch
|
Geplaatst op 03-03-2007, 09:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik keek net ff in de krant, en zag meteen een stukkie over een kinderverkrachter, deze had een voorwaardelijk straf van 6 maanden cel, en een werkstraf van 240 uur gekregen... dit is toch helemaal niks? een paar weekjes werken en hij is er klaar mee, en de week daarna ziet ie weer een leuk kind en het is weer raak hoor... kan je op wachten
harder straffen =)
(iedereen die de telegraaf heb moet maar ff op de voorpagina kijken)
ik ga nu ff naar me werk, dus ik hoor het wel weer
mazzel
Dit bericht is gewijzigd op 03-03 09:40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daphne123
|
Geplaatst op 04-03-2007, 11:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wauw wat moet ik zeggen?! het iszooo mooi... en wat errug voor je vriendin en al die andere verhalen die ik heb gelezen! het trekt egt mijn aandacht! het is egt heeel errug! ik heb het nognooit mee gemaakt maar een vriendin van mij bijna zij kon zig nog net verzettu tegen het... maar ja ze is er nu over heen en we hebben haar het de hele sgool ( die het weete dn he ) haar gesteunt enzoo! hele dikke kuszz en veel sterkte en suc6! laat je vriendin niet in de steek dat is het belangrijkste! dat heb ik wel geleert in die tijd! doeiodei(L)(K)
|
|
|
|
een kus is een indruk die met een nadruk vraagt om een herdruk |
|
|
|