|
zerline
|
Geplaatst op 27-07-2005, 16:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
angstig kijkt ze om zich heen schreeuwend om hulp maar niemand die haar hoort niemand die haar ziet
vol agressie word haar shirtje opgescheurd harde handen betasten haar lichaam ongeduldig zoeken de handen hun weg naar beneden onder haar rokje
ze probeert om hulp te roepen maar er komt niks uit haar mond geen enkel geluid regendruppels belanden op haar drijf en drijfnatte lichaampje ze trapt en slaat heftig om zich heen in de hoop resultaat op te leveren en vervolgens een kans te krijgen om te ontsnappen uit de klauwen van dit verschrikkelijke monster maar het geeft geen zin
ze is moe te moe om nog verder tege te stribbelen de man bald zijn vuist en slaat met volle kracht tegen haar betraande gezicht meteen al na de eerste klap raakt ze buiten bewustzijn als de man klaar is met zijn daad
laat hij haar achter in een steeg verlaten en alleen zodra ze de volgende ochtend bijkomt is haar hele lichaam bsmeurt met modder en opgedroogd bloed geschrokken probeert een nietsvermoedende voorbijganger haar omhoog te helpen en vraagt wat er is gebeurd maar ze is bang te bang om iets te zeggen s'nachts in haar bedje denkt ze er weer aan en herleeft ze de nachtmerrie telkens weer opnieuw en opnieuw
Zerline...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebas
|
Geplaatst op 11-11-2005, 08:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-11-2005, 20:48 Von_dutch schreef:
me zusje heb dit ook gehad, ze liep de hele tijd te huilen en wou niet meer naar buiten enzo, nu ( 3 jaar later) durft ze nog steeds niet alleen onder viaducten te lopen. niet eens als het licht is. ksnap egt niet welke gore gasten dat nou allemaal doen? volgens mij zijn die gasten aandachtloos ofzo
|
Zulke gasten moeten ze het hele zakie in een keer er afhakken!! Echt ik heb daar geen woorden voor.. Resect, zeker voor vrouwen!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
.: Kijk terug in het verleden, maar sta niet te lang stil :. |
|
|
|
|
|