|
monyett
|
Geplaatst op 26-07-2005, 15:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heb weer paar gedichtee geschrevee.. zOu graag jullie reactiesz wille..hOop dat jullie het mOoi vindee =)
soms zit je in een tijd dat het even moeilijk gaat geen liefde geen gelukje voelt alleen maar haat dan terugdenkend aan de tijden toenalles beter ging.. ik sta op eigen voet, ik doe mijn eigen ding al zit het leven soms tegen ik zal niet opgeven alles dankzij jou jij bent men zegen want jij hebt mij weer hoop terug gegeven..
jij, jij bent precies wat ik bedOel.. je kwam in men leven en gaf me gevoel schat alles is zo andersz zonder jou en er is niemand waar ik meer van hou je hebt mn leven laten zweven maar daarintegen ben jij de enige die me moed heeft gegeven
na al die tijden ben jij nog steeds bij me wij 2 zijn zoveel en uit mijn hart ben jij het grootste deel schatje gewoon samen zeg dat je ook van mij houd je hoeft je niet te schamen, ben niet verlegen want voor jouw liefde zou ik alles geven in geen woordenboek staat een woord dat behoort tot ons 2 dus lieverd pak mijn hand volg me ga met mij mee ik zal je niet teleurstellen, je weet, dus pak men hand ik breng je mijn vertrouwen en zal jou beschermen tegen alles ik ga nOoit aan de kant niemand doet jou wat aan want ik zal altijd aan jou kan blyven staan vanaf nu laat ik je nOoitmeer gaan
jouw naam isz een kras op mijn hart het kan er nooit meer vanaff het is iets heel aparts van elkaar houden, laten zien aan alle mensen elkaar vertrouwen, beter kOn ik het niet wensen...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
__xOx' liefde isz niet te koop^ maar toch het kostbaarste dat er isz', |
|
|
|
|
|